27 Ocak 2013 Pazar

46 YAŞINDAYDI AMA AMI 18'LİK GİBİYDİ

Selam ben size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum facebooktan oyun oynarken bir bayanlar tanıştım ve bununla aşa yukarı 6 ay boyunca facebooktan konuştuk msn falan derken kendisi 46 yaşındaydı belliki ilgisiz kalmıştı ben 29 yaşındayım bana göre çok olgundu işte kapıldık bir birmize kendisi izmitte oturuyordu ve bir gün kızının okul arkadaşına geleceklerini söyledi kızıyla birlikte bende sevindim çalışıyor olmama ragmen sevindim ben bekar evinde yanlız yaşıyorum ve sıkca konuşuyorduk soner ben geldim dedi buluşalım dedim ya ben buraları bilmiyorum dedi çok yokuş buralar dedi nerdesin az yürü tabela filan görmüyormusun dedim bana hastane gördüğünü söyledi hastanenin ismini sordum ve bana yakın olmasada gitmek zorundaydım iş yerinede hastam var diyerek izin aldım ve baktım orada. taksiden inmeden beraber eve gitik nasılsın iyisin falandı filandı derken iş icraata geldi seni öpebilirmiyim dediğimde bana biraz soğuk davrandı soner biz hata yapıyoruz sen benim çocuğum yaşındasın ya ne demek oluyor bu kapat gözlerini birşey yapmıcam dedim gözlerini kapattı ve dudakalarını öpmeye başladım soner lütfen yapma diyordu ve sadece onu çekyata unzandırdım ve tişörtünü kaldırdım memeleri harikaydı 3 tane çocuk doğurmuş olmasına ragmen harikaydı baktımki yumuşamaya başladı evin altı tahta olduğu için sesim diğer kata gitmesin diye diğer odaya geçtik.erotik hikayeler benimle cebelleşiyordu lütfen soner ne olursun sikme beni yapma ben memelerini yalıyordum üstündeki eşofmanı indirmeye çalışıyordum bana izin vermiyordu ve dizlerinden aşaya kadar indirdim o eşofmanı çekmeye çalışırken bir elimi amına attım ve baş parmağımı içine soktum o kadar güze lbir ses tonuyla ahhhh dedi ve yavaş yavaş git gel yapıyordum okadar erken sulanmıştı ki ellerini yavaşca araladı ve eşofmanını çıkardım kabak gibi ter temizdi ve yalamaya başladım çıldırıyordu adete felaketti ve 69 vaziyeti aldık okadar güzel yalıyordu ve domalttım bunu ve köküne kadar soktum okadar sıcaktı amcığı okadar güzel 5 dikakia sonra boşaldım ve o 2 postayı boşaldı çıkarmadan ben kuvetli kuvetli kalçalarına vuruyordum kasıklarımla dibini bulmaya çalışıyordum kalçalarından kendime sıkıca çekiyordum canını yakıyordum diğer elimle göt deliğini okşuyordum tepkisi çok ağır oldu devam ettim bacaklarını omuzuma aldım çok güzel sikişiyordu ve 2 attıım biraz dinledim o doymamıştı kucağıma oturdu yayılıyordu adeta dalga gibiydi kucağımdan iniyor agzına alıyor biraz yaladıktan sonra tekarar içinne sokuyor ve o gün içinde 7 yaptık ve sikmek için onu arıyorum ama gelmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder