27 Ocak 2013 Pazar

dayımın koca götlü karısı

bundan 5 yıl önceydi,ben sık sık dayımlarda kalırdım,bi keresinde yine onlarda kalırken bira aldım ve öyle gittim,yengem güzel değil ama onun götüne aşıl olmustum ve hep sikmek arzusuyla yanıyodum hatta onun külotlarını çalıp üstüne boşalırdım,neyse biraları yengem görünce oda içmek istedi yengem dayımı sevmez ,hep kavga ederler ayrıca yengem dayımın kendisini aldattğını hep söylerdi,dertlenmiş ve içmek istedi ben okey dedim ve basladık içmeye dayım gitti yattı,yengemin üstünde kısacık bi şort ve ince askılı badi vardı,yengem çakır keyif olunca dayanamadım ve dudaklarına yapıştım .çünkü benimde kafam güzeldi ve bundan cesaret aldım,yengem bana hemen karsılık verdi ve oda beni öpmeye başladı hemen memelerini yalamaya basladım oda beni istiyodu,sikimi alıp ağzına verdim inanılmaz sekilde yalıyodu ,bende amını yalayarak ona karsılık veriyodum,amaını yalamam çok hosuna gitmişti,sonra sikimi amında gezdirmeye basladım çok hosuna gitti amı dar ve sıcacıktı amına pompalamay basladım ıhhh ohhh gibi sesler çıkarıyodu ben ise dahada hızlandım biraz sonra içine bosaldım ,biraz sonra doymaamış olucakkıi hemen sikimi yalamaya basladı ve kaldırdı,sıonra domaldı ve sik kocacım karının amını,bu am senin demeye ve beni tahrik etmeye basladı dayanamdım ve domaltıp amını sikmeye basladım yine 10 dk sonra amına bosaldım,bu böylece beş yıl devam etti halada devm ediyo o bana kocacım ben ona karıcım diyorum ve çok mutluyuz ama götten vermiyo bende onun amını sikmeye devam ediyorum,,, yanlız evli dul bayanlar isterseniz sizide sike bilirim yaterki isteyin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder